رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ستاره پرتغالی رئال مادرید در مراسم اهدای جوایز سالانه روزنامه آ.اس با رئیس باشگاه اتلتیکومادرید جرو بحث لفظی کوچکی داشت

 

 

- کریس رونالدو، مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید و انریکه سرسو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید بعد از برگزاری داربی بزرگ شهر مادرید با هم جرو بحث لفظی داشتند 
در جریان داربی شهر مادرید که شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، تیبائوت کورتوئیس، دروازه بان اتلتیکو و دیگو گودین ، مدافع این تیم با دریافت کارت قرمز از داور مسابقه مجبور به ترک زمین شدند تا رئال با نتیجه 1-4 به پیروزی برسد. 
در پایان این دیدار بود که ژوزه مورینیو، از بازی فیزیکی و پربرخورد بازیکنان اتلیتکو انتقاد کرد و به این نکته اشاره کرد که ساق بندها از مصدومیت بازیکنان رئال جلوگیری کرده
کریس رونالدو هم در جریان این بازی بارها تکل های خشنی را دریافت کرد و در نهایت با درد از ناحیه قوزک زمین بازی را ترک کرد دوشنبه شب و درمراسم اهدای جوایز سالانه روزنامه آ.اس کریس رونالدو و انریکه سرسو (رئیس باشگاه اتلتیکومادرید) با هم برسر یک میز نشسته بودند.
در همان هنگام بود که رونالدو از رئیس اتلتیکو پرسید:« آیا برای لگد زدن هم جایزه ای می دهند؟» و سرسو در پاسخ به رونالدو به او یادآوری کرد که باید به عملکرد تیم خودش نگاه کند:« شما هم همین کار را کردید. په په، کاروالیو و سرخیو راموس و آن آقا کوچولو با کلی مو....مارسلو»
 رونالدو اهمیتی به صحبتهای سرسو نداد و فقط به رئیس اتلتیکو کیفیت بازیکنانی که درمورد آنها صحبت کرده رایادآوری کرد و خطاب به سرسو گفت:« شما درمورد بهترین های دنیا صحبت می کنید.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:, ] [ 19:9 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید